Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

cin cin na quick.cz
Pondělí Květen 2 14:18:13 CEST 2022

Tohle je bohužel smutná pravda - skutečně je to stav řady odborných českých periodik.

Konkrétním příkladem budiž čsp Elektro, který k 12/2021 po >100 letech (tehdy Elektrotechnický obzor) skončil.
Redakce stála padala s jedním člověkem (Ing. Širůček).
Mrzí mne to spíše z nostalgie, ale fakticky už to řadu let nebyl časopis pro řadové elektrotechniky.
Obsah tvořily z EU grantů dotované akademické výzkumné práce a zbytek byly PR články výrobních firem.

Cin

Dobrý den,