Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

balu balu na k-net.fr
Pondělí Květen 2 09:49:41 CEST 2022

myslis v sekcii

/Programy k mikroprocesorovým zařízením//
//a doplňující soubory k článkům//
//
//Zde je možno získat programy k mikroprocesorovým zařízením, otištěným
v PE a KE, které má redakce //
//k dispozici. Pokud zde program není uveden, pravděpodobně jej nemáme.
Naprogramovaný mikroprocesor v tomto případě posílá autor./

???

Vcera, pred tym, nez som ten mail napisal som si otvoril dva subory z
toho archivu, len zdrojak. Casopis je od toho, ze vychadza pravidelne,
mozem si ho hned precitat, pripadne sa dalej venovat tomu, co ma
zaujalo. CD ROM za minuly rok vychadza v marci 2022. Rok sa mi
naozajnechce cakat. Nehovorim o tom, ze si ho nemam kde otvorit. Takze
CD ROM,a lebo na disketach, je to jedno.

Problem nie je maly trh, ani nedostatok penazi, problem je, ze odvetvie
tlacenych medii preslo za poslednych 30 rokov takou velkou premenou, ze
sa musel prekopat cely sposob prace a biznis model. Navyse je tema
elektronika, ktora rovnako presla uplnou premenou. V pripade casopisu
prakticka elektronika stale funguju tak ako pisal Jakub. Je maj 1980 a
cakame pred stankom aby nam to niekto nevyfukol. A suciastky zhaname
podpultovo :-) Presne ako pisal Jakub, akurat to uz nebude silnejsi
vietor, ale aj jemny vanok. Skoda, tiez som mal casopis.

Pritom riesenia su. Sam mam predplatenych niekolko novin aj casopisov,
ktore si citam elektronicky. Aj s celym archivom. Pre cesky/slovensky
trh, to nie je ziadna vyhovorka.

b.