Re[2]: OT: Povrchová úprava plexi krytu

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Květen 1 17:34:14 CEST 2022

Chci se vyhnout nějakému lepení, ani smirkování mě neuspokojilo, s
hrubým tam byly rýhy, s jemným to taky nebylo podle představ, pískování
je ideální co se týká neprůhledu i vzhledu. I se takové prodává
https://1url.cz/trMdl ale kvůli pár cm se to nevyplatí. Asi koupím
nějako malou pískovací pistolku, i když ji využiju jen občas
https://www.peddy.cz/naradi-dilenske-naradi-pneumaticke-piskovaci-pistole/tryskaci-pistole-sp-200-gude-2668
VN