Re: OT: Povrchová úprava plexi krytu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 1 17:10:43 CEST 2022

Ještě mě napadlo dát třeba obyčejný pauzák.
Určitě by se dala použít matná fólie do laserových tiskáren, určená pro
tisk předloh pro osvit (třeba Rayfilm R1060.1123A), ale možná by dobře
vypadal i ten obyčejný pauzák.
Pokud tedy nevadí trochu vyšší útlum. Což může být naopak někdy i
výhoda, že není vidět nic z vnitřní technologie.

PL