Re: Odpor N vůči PE

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Březen 31 20:39:36 CEST 2022

Jasně, máte pravdu. Z pohledu vybavení jističe je to 2,8 ohmu, ale pro
účely revize se má uplatnit bezp. koeficient 2/3 zohledňující teplotu,
toleranci napětí sítě a tak, takže vychází opravdu těch 1,9 ohmu.

Děkuji za připomenutí.

JMN