Re: oscilátor

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 31 17:33:50 CEST 2022

Tabulka 9 v DS 74HC1GU04 je asi pro rezonátory, nějak mi to nesedí s
tabulkou 10.
V DS ke krystalu píšou: CL=12,5pF, ESR=50kOhm max.
U podobného krystalu zde:
https://www.gme.cz/data/attachments/dsh.131-036.1.pdf
CL=12,5pF, Rs=50kOhm max.

Asi stejné tomu Vašemu hradlu je toto hradlo:
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/sn74lvc1gu04.pdf
a tam je odkaz na: https://www.ti.com/lit/an/szza043/szza043.pdf
kapitola 6 a pak 6.1.2 - Crystal manufacturers usually specify a
recommended value of Rs in the crystal data sheet.
Zkusil oba kondíky 25pF a odpor na výstupu max. 50kOhm případně méně a
ten zpětnovazební odpor ještě větší.

Ještě další odkazy:
https://www.skyworksinc.com/-/media/SkyWorks/SL/documents/public/application-notes/AN299.pdf
https://hub.digi.com/dp/path=/support/asset/technical-note-tn235--external-32-768-khz-oscillator-circuits/