FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 30 19:26:23 CEST 2022

asi to bude jednoduchy pres penize. regulator, kde je nadimenzovano jen
jednoduse na max proud, pak staci uz jen pojistka a je to proste
levnejsi. a tu slozitou Vasi variantu, kde by asi nakonec byl cenove
neumerej pocet panelu na regulator, by stejne nikdo nechtel :-)
a nebo uplne jinak.
tomik.
p.s. zitra jdu jako pozorovatel na nejake FV/TC dodavatelske skoleni,
kam me pozval kamarad jako zalohu, tak se treba neco dozvim a pak
poreferuji, jak to v techto kruzich chodi.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879