FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 30 18:11:17 CEST 2022

co jsem ted prolitnul, tak nejde primo o omezeni vykonu, ale
napeti(naprazdno, max. prepeti) a max. proudu. asi kdyz si ladi ten
algoritmus, tak limitem je jen proud a pak to prepeti.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín