FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

Středa Březen 30 18:01:51 CEST 2022

Me jeste zaujalo, ze pro ty MPPT regulatory a menice s nimi je omezen
maximalni vykon pripojenych panelu.
Nedava mi to uplne smysl, prece by stacilo, kdyby menic vzal jen tolik
proudu, kolik snese a napeti je omezeno bez ohledu na pocet paralelne
pripojenych panelu.
Omezuje to naddimenzovani pro horsi podminky...