Re: Odpor N vůči PE

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Březen 30 17:36:01 CEST 2022

A kde je to měřené? Jestli je to třeba zásuvka hodně vzdálená od
hlavního rozvaděče, není to úplně zcestná hodnota. Rozdělení N a PE bývá
často hned v hlavním rozvaděči, a pokud mluvíte o skladové hale, mohou
mezi tím být i stovky metrů kabelů.

JMN