Zkrat baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 30 15:10:56 CEST 2022

Pokud v té baterce není spolehlivá ochrana proti podvybití, tak je asi
lepší nějaká
trubičková pojistka, vlasový spoj na PCB nebo "můstek" z vlasového drátu.
Polyswitch sice omezí velký proud, ale pořád tím něco poteče a tu baterku
to za chvíli zabije.

A ještě lepší je udělat konstrukci tak, aby ke zkratu nemohlo dojít. ;-)

PL