[OT] LNG energeticka bilance

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 27 21:56:57 CEST 2022

On Sun, 27 Mar 2022, a.martinek na jubilant.cz wrote:

> [...]
> dobe protopi cca. 25metraku uhli.
> Lokalita severni morava, v hlubokem udoli na mensim pozemku, vyhled spis na
> sever do polska. Na pozemku je jedna studna vystrilena do skaly hluboka 43m,
> ted je vni 5m vody,v suchych letech voda neni.
> Privod elektriky 3x16A a dle lonskeho vyjadreni CEZu u souseda ktery chtel
> navyseni, neni mozne z duvodu nedostatecne kapacity rozvodu, rekonstrukce se
> planuje nejdive na rok 2026 spise 2030.
> Uvazoval jsem o LPG, ale ted nevim, pelety se me nelibi, za par let nebude
> drevo a budou drahy. Zatim asi zustane asi puvodni kotel.

A ma akumulacni nadrz ? Kdyz zustane puvodni kotel, tak co treba drevo ?
S akumulacni nadrzi staci topit par hodin denne.

Jinak delaji se tepelna cerpadla s vykonem kolem 10kWh s trifazovym
vstupem. To by u invertoru mohlo dat tak 5-6A na fazi a to by zvladl
i jistic 3x16A. Akorat pokud ma el. sporak nebo nejake silnejsi
jednofazove spotrebice (pracka, zehlicka) tak by se to muselo hlidat
nejakym prednostnim rele.