[OT] LNG energeticka bilance

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Březen 27 11:59:02 CEST 2022

Problém vidím jen v tom 3x16A. Nicméně pro topení pomocí třeba SMH
16IRB, to stačí, v zimě bude příkon kompresoru max 3x10A, tak snad
jedině přidat hlídání, že pokud bude zapnutý větší spotřebič (konvička,
pračka, sporák) tak se prostě na tu dobu omezí příkon tepelného
čerpadla, aby to nevypadlo. To jednotka umí.

Neznám tepelnou ztrátu, ale asi by šlo doplnit ještě cca 3kW
elektrokotel, který by ve velké zimě a pokud není jiný významný odběr
proudu pracoval tak, aby to tě 3x16A ustálo.

Martin Záruba