[OT] LNG energeticka bilance

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 27 13:14:30 CEST 2022

ono i v minulosti nechapali lidi co davali 6kkc za uhli rocne(+
elektriku bokem), proc my platime za elektricky topeni 30kkc. casy se
meni a uhli je mega fuj a zdrazuje. topna elektrika sla aktualne o cca
+65%. muj prechod s D45 od EEE k CEZ a smlouvu neurcitou. bude asi i
hur, ale ne 5x. podlahovka jde dodelat i na suchej zpusob. kdyz jsem to
onehda do jakoby drevostavby zvazoval, tak cca 1000kc/m2, coz zase na
byt/barak neni strasny. nemusi byt uplne vsude. a pokud se tu hazi ve
stovkach tisic za FV, ktera je na topeni uplne mimo, tak pokud mam
-250kkc na TC, tak dodelat tu podlahovku neni asi problem.
samozrejme nejlepsi je nespotrebovat. nacpal jsem 30cm izolace do sten a
40cm do stropu + okna 3 skla a na 130m2 mam zapojeno 3kw podlahovky, z
celkovych 6kw(el.folie na sucho pod krytinu za asi 40kkc). vic jak 3kw
zatim nebyly potreba. tohle proste zadejchate :-). a naucit se vetrat,
jinak se pri setreni udusite :-)
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.