[OT] LNG energeticka bilance

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 27 09:37:40 CEST 2022

Dne 26.3.2022 v 17:10 Michal Gregor napsal(a):
> Kolik ale dnes stoji tepelne cerpadlo? A kam ho date? Sousedum pod okno
> loznice aby meli klidne spani?

IMHO je otázka pořízení nebo nepořízení tepelného čerpadla jeden z
klasických příkladů "kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody".

Doba kdy jsme měli před dvaceti lety první čerpadlo a pořád se kolem
toho muselo chodit a něco ladit je dávno pryč. Dnes mám na baráku
komerční produkt o kterém vím jen když si hraji s dálkovým ovládáním s
arduinem, respektive teď jsem upgradoval na esp.