Re: adaptér pro Brother PT-H105

Sobota Březen 26 17:09:50 CET 2022

> Jinak svého času stejně "obráceně" měli napájecí konektor programátory ELNEC...
> Je zde i popis důvodů proč je to obráceně, a že zrovna to, že nám na
> stole to tak většině nevychází nemusí být pravda ve světě.
> Jinak za tu dobu jsem našel spousty věcí co jsou pro nás jakoby
> obráceně.....
>
> https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2004-May/214898.html

No vida! Tohle jsou argumenty!

Mám tak 15 let v laborce vývojové desky, které jsou jako jediné na mém stole s
plusem venku. Nechápal jsem, proč to tak navrhli, řekl jsem si ale, že jim to asi
bylo fuk a pak to je 50:50, jestli to vyjde. Tak možná ne a byl to úmysl a mě to 15
let vrtá hlavou zbytečně :-) (jsem na HW-news nováček, až od 2008, tak jsem to
nečetl)

Navíc teda ty konektory na deskách ještě měly kolík 2.5mm a zase jako na potvoru
všechny adaptéry na mém stole tehdy byly 2.1mm, samozřejmě včetně těch, které jsem
pro ty desky koupil, nic zlého netuše. To jsem ale samozřejmě zjistil až poté, co
jsem obešel elektroobchody a sehnal takové adaptéry, co se dají otevřít
nekladívkovou metodou, abych jim mohl přeletovat ten výstupní kablík opačně. Což
jsem u všech dvaceti učinil a ... :-(((

Aliexpres tehdy ještě nebyl, takže jsem to pak zase přeletoval za trvalého sakrování
všechno zpátky a udělal hromadu kablíků na obrácení polarity s malym kolíkem a
velkou dírou. Dokonce jsem udělal i několik s odbočkou s konektorem s "normální"
polaritou a malou dírou na napájení modulů se servama, které byly 2.1 a + uvnitř. No
ale ty bych teda stejně asi u Alíka nesehnal ani dneska :-)

D.O.