Re: adaptér pro Brother PT-H105

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 26 11:07:06 CET 2022

Dne 26.3.2022 v 10:16 Zdeněk Aster napsal(a):
> Ja používám toto pro otočení polarity pro Brother popisovačku tot
> https://www.aliexpress.com/item/4001199535831.html

Ano, tak podobně jsem také uvažoval. Ale pak jsem zjistil, že cena té
"obracečky" s poštovným je velmi blízká ceně toho adaptéru (Pravda,
obracečky bych dostal dvě, ale zase bych někde musel kanibalizovat
adaptér). Takže jsem se rozhodl pro adaptér, který nechám trvale
zapíchnutý v (ten jehož jméno se nesmí vyslovit :) )

Dne 25.3.2022 v 22:27 Jan Kuba napsal(a):
 > Co to je lejblovačka?
 > Nebo spíš proč ne štítkovačka, popisovačka, tiskárna štítků,
štítkovačka...?

Tak zajisté je to určitá otázka vkusu, Palacký by určitě volil vhodnější
slova. Já používám tohle slovo, protože to ve většině případů znamená
znásilnit nějaké jiné slovo (nebo používat opis) a to se mi nechtělo ve
vlastním jazyce.