Re: OT: Cestování vlakem v polsku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Březen 25 17:50:17 CET 2022

Soudě podle toho jaký je bordel v platnosti cestovních dokladů i v rámci
Pražské integrované dopravy, bych se o to vůbec nepokoušel. Zkuste najít
nějakého malého lokálního dopravce, snad vás tam hodí autobusem. Možná
to bude dražší, ale neriskujete, že vaše cesta skončí v lepším případě
na psychiatrii už v Čechách.

Mrazík