Re: oscilátor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 24 21:28:11 CET 2022

Možná by stálo za úvahu použít 74HC1GU04, je na tento účel přímo určen.
A opravdu používají velké odpory nebo dokonce kondenzátor.
https://assets.nexperia.com/documents/data-sheet/74HC1GU04.pdf
Ono to s běžným HC také nějak rozkmitáte, ale podle mne to nestojí za tu
práci, nehledě na to, že pak koupíte obvody od jiného výrobce a nebude
to fungovat. Pokud seženete tu unbufered verzi, použijte ji, ona by to
neměla být až taková vzácnost.

Mrazík