sw: win10 ruzny typ ikony souboru, ktere jsou otvirany/importovany stejnym programem ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 24 12:34:35 CET 2022

diky. tohle asi bude nejjednodusi jak oddelit tyto soubory ze skupiny
spolecneho spousteni.
a mel bych to i zvladnout :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.