sw: win10 ruzny typ ikony souboru, ktere jsou otvirany/importovany stejnym programem ?

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 12:09:24 CET 2022

Možná existuje jednodužší způsob, ale tento mě napadl ale nezkusil jsem.

Existuje převodník souborů .bat na exe

Vytvořil bych bat soubor pro každou koncovku a převedl na exe a tomu dal
patičnou ikonu.

JL