Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Březen 24 09:16:47 CET 2022

Mám s tím něco společného i když já jsem zrovna byl přes ty dálkové po
celém světě.
Včetně "vládní letky"
Pokud chcete něco ohledně Matra atd... zeptejte se mne.
Zjistím a pokud to bude možné tak napíšu.
Hezký den,
Jindra Polívka