Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 24 06:57:31 CET 2022

Zapol si na spektraku Min / Max a cakal kym lietadlo nad tebou preleti
☺

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, March 23, 2022 11:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

Ides na to sice technicky skoro spravne, ale prilis zlozito.

Rozdiel frekvencie veze a lietadla nie je uzitocny. Kazdy ma svoje radio so svojou frekvenciou. Tieto nie su spolu nijak viazane.
Jednym spektrakom dokazem zmerat aj zakladnu frekvenciu radia v lietadle, aj dopplerovsky posunutu frekvenciu toho isteho radia v tom istom lietadle.

Je to 28-29 Hz, vid obrazok. Ako? :-)

[cid:image001.png na 01D83F4C.6DE22070]