Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

balu balu na k-net.fr
Středa Březen 23 20:06:36 CET 2022

Velmi dobra analyza problemu od vsetkych prispievatelov. Paci sa mi ked
sa podari rozprudit technicku debatu :-) Dolezite detaily sa podarilo
identifikovat, otazka teraz je ako sa ich podarilo vyriesit/obist/vyuzit

- CERN je velmi blizko letiska, takze uhol sa vo vypocte moze zanedbat

- spektrak je sice dost citlivy, ale prekazky potrebnej velkosti pred a
za nie su

-  stredna ciara v spektrograme je veza, ostatne pookoli su rozne, alebo
aj to iste lietadlo, v roznych fazach letu

- na meranie pouzivam frekvenciu veze, hlasova prevadzka, nic ine

- na meranie staci antena, dobry spektrak a radio

- na meranie stacia dve vety od pilota

nuz?