Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Středa Březen 23 16:33:35 CET 2022

Na kanále je standardně klid, dokud nezačne někdo vysílat.

Co myslíte tou 100% nodulací? U AM to znamená hloubku modulace nosné a
je samozřejmě snaha se co nejvíce této hodnotě přiblížit (ale
nepřemodulovat).

Tím že se jedná o dusimplexni provoz na jednom kanále, tak samozřejmě
když vysílám nemohu nikoho slyšet, ale při příjmu mohu slyšet všechny
ostatní najednou.

Tomáš