technicka - vypnuti GPS nad casti uzemi

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Březen 21 20:32:07 CET 2022

Zdravím všechny,

jeden kolega tvrdil, že když různě posunou signál co vysílají satelity a
svým přijímačům dají informace o tom jaký posun je, tak mají správnou
polohu a ostatní špatnou.

Nevím co je na tom pravdy, kolega byl spíš přes motory než elektroniku,
ale jako myšlenka mi to přijde zajímavé.

Hezký večer

Milan