technicka - vypnuti GPS nad casti uzemi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 21 14:02:16 CET 2022

Technicky to jde udělat tak, že signál jednoduše zarušíte. Vzhledem k tomu
že se používají  u GPS velmi nízké přijímací úrovně je to poměrně účinné.
Vyzkoušejte si to, jestli máte nějaký generátor co umí vejš, nastavte
1575,42MHz a do konektoru kousek drátu. Nepojede vám GPS v okolí desítek
metrů.
S vyzářeným výkonem 100 wattů je prý azarušená oblast s průměrem 15 km.
Já mám problémy v autě s radiostanicí, kdy vyzařuje nepatrně oscilátor 1
směšovače. Je tak nešťastně osazený od RX kmitočtu převaděčů, že jeho 4
harmonická zablokuje funkčnost GPS.