OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Březen 21 07:29:48 CET 2022

Zdravim,

tak cela anabaze je u konce - a stastneho!
s prodejcem jsem se nakonec domluvil na vymene za jiny typ.
sam rekl, ze s tim nemaji zkusenosti, ze to jenom prodavaji.

kluk je taky spokojen, navic tato se mu libi vic: je cervena a ma cervene podsviceni ze spodku, kdyz zapne svetla.
navic zadni cervene svetlo sviti trvale - takze mi to taky prijde bezpecnejsi.
dokonce se mu povedlo nechtene zadriftovat v kuchyni - nastesti jsme to utreli rychleji, nez si toho vsimla zena :)

nakonec ani babicka se neurazila, ze jsme jeji darek vratili (takze zadne pulrocni komunikacni ticho se nekona).

titmo bych vlakno povazoval za uzavrene.
dekuji vsem za inspiraci i pobaveni - obsah nekterych prispevku mne vratil na pevnou zem

:)

  Sam