OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 19 10:55:40 CET 2022

Ani operátor ji znát nemusí, MS si stále hlídá signály od více BS a připojí
se ( zaloguje k té nejsilnější )
Takže tím zalogováním je známa pozice MS. Nejde konkrétně o zeměpisnou
pozici, ale "příslušnost k BS".
To že se využívá triangulace a že se poloha MS loguje a vytváří se databáze
na základě známých poloh BS je už věc,
 která není nutná pro provoz mobilní sítě.
To je věc vyhlášky  357/2012sb a spousty novelizací.
Ano Google ji znát nemusí. Jenomže spousty aplikací vyžaduje polohu -
zapnuté GPS.
Ostatně  jsem si myslel, že o tom, že spuštěné GPS je podmínka pro běh
spousty aplikací na Androidu se ví .
A konkrétně tady v konferenci že minimálně lidi delší dobu pohybující se v
IT  o tom ví a nediví se tomu.
A když to nechtějí, umí to obejít.
Právě kvůli tomu jsem se zmínil i o tom FAKE GPS, které používám a strýček
Google  je z toho silně  zmatený.

Zrovna minulý týden jsem zneužil tenhle sw. Spadla meteosonda kousek od
mého bydliště a já neměl čas se k ní hned dostat.
A protože vím, že je tu pár supů, kteří by po ní šli, nasimuloval jsem
svoji polohu tak, že jsem právě u ní.
Většina hunterů koukne do aprs.fi, kde se všichni ukazujeme ( nevadí nám
to, chceme se navzájem vidět!!!!!!!! )  a je přehledné,
Gde Přesně Jsme.
Takže se pak nehrneme za sondou všichni. Byla by to zbytečná cesta.
No a já jsem se tam objevil, sice fiktivně, ale objevil.  A sonda na mě
počkala. Už pro ní nikdo nejel.
Och jak je to nemorální, takhle "fejkovat" svoji polohu !
Stydím se!