Hybridni menic komunikace

Neděle Březen 20 20:07:07 CET 2022

Tem menic je marnej, asi nebudu spolehat na komunikaci - zkousel jsem
jeste ten protokol PI30, nasel jsem na nejakem foru, ze pro nastaveni
sady parametru se musi vynechat koncove CR, to se mi pak podarilo zapsat
parametry stejne jako vyctene s ACK, jakakoli zmena vyvolala NAK a jako
tresnicka na dortu se pritom prepsal nejaky parametr z ciselne hodnoty
na nejaky heges znak (opraveno s zispleje, misto cifry 30-39 to vracelo
A8). Pak uz se mi to nepodarilo.  BMS to IMHO ani nema, jen nejaky
prechodny firmware se asi tak tvari...
Takze jak budu delat vlastni BMS na baterky, pokud z Ciny vubec nekdy
priplujou jak jsem zjistil, pri odberu se predpokladam nic nestane, kdyz
je odpojim a pri nabijeni tam dam do serie par diod, aby pri odpojeni
jen vyskocilo napeti o par V, to snad nabijeni vypne. Uplne odpojeni pak
jen v nouzi pokud do par sec. nevypne.