Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 20 00:55:01 CET 2022

Mám Timex T100, udáváno 100 m, taky už nevypadaj, včetně toho, že
displej ztratil původní lesklej nádech. Řemínek kov/plast nikdy
nezasmrád, ale plast po x letech prasknul, novej řemínek celokovovej.
Nějakou dobu jsem je sundaval před koupáním, pak mi, když jsem je myl,
došlo, že je to blbost, a mají se mýt se mnou:-) Takže hodina v teplý
vodě se šampónem. Časem se ale smyla kovová barva a pod ní se objevil
světlej plast. Stále funkční, používány tak 10 let, uplaváno několik set
km. Hrozně nepříjemný tlačítka, je to ta základní konstrukce, takže prst
musí vyvinout větší tlak, než by vyvinula voda 100 m hluboko. A neumí
datum den-měsíc.

Další vodotěsné byly Quiksilver M029AL, těm smytí kovu nehrozí, je ho
tam přes 100 g:-) Udáváno 50 m. Kožený řemínek, kupodivu přežívá dříve
popsaný způsob užívání. V určitý době zasmrádnul, pomohlo umýt jarem a z
vnitřní strany nacucat takovým tím klasickým modrým dětským olejem, z
vnější krémem na boty. Ten řemínek je takovej mohutnější, takže je
problém nandat/sundat, ale to se koná méně než 1 za rok. Sklo skleněný,
takže se tolik nepoškrábe. Horší čitelnost za šera, inverzní displej,
vlastně vzhledem předběhly dobu, protože dost připomínaj luxusnější
chytrý hodinky. Tlačítka s většími hmatníky, takže se dají normálně
mačkat, praktické funkce, hodně používám třeba časovač. Umí normální
datum. Bohužel asi po 5 letech chcíply.

Pak jsem zase pár let nosil starý T100 a mezitím zjišťoval, že nejsou
dostupný vodotěsný "hloupý" digitální hodinky, co by uměly český datum a
vypadaly tak dobře, jako M029AL, který už se léta nevyráběj. Nedávno
jsem tedy koupil na Ebay ty samý a dal na ně řemínek z těch starých,
protože má punkovou úpravu. Od tý doby je mám na ruce. Přemýšlím, že
koupím do zásoby ještě jedny:-)

Mimchodem, není nějakej MCU vhodnej do takových hodinek, tedy kromě
spotřeby, aby měl řadič menšího maticového LCD?

Ty metry bych věřil:
- Tradičním výrobcům hodinek
- Tradičním výrobcům věcí na vodní sporty

PH