Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

René Damek rene.damek na gmail.com
Sobota Březen 19 23:50:03 CET 2022

Tuším, že se měří průhyb sklíčka hodinek při změně tlaku okolního vzduchu
RD
________________________________
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> on behalf of Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Sent: Saturday, March 19, 2022 11:37:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Takze -ciste pro moji informaci- to znamena, ze kdyz chci hodinky pro
plavani a potapeni dejme tomu do peti metru, podle te tabulky potrebuju WR
200?

Kdysi jsem mel takove obycejnejsi Timexy s WR 50 a nejak se stalo, ze jsem
tem cislum uveril. Takze jsem s nimi plaval, sprchoval se a tak dale,
dokonce jsem je mnohokrat prohnal prackou (mely textilni reminek, ktery jsem
po case propotil a hodinky zacaly smrdet, tak jsem je vrazil do kapsy od
dzinu, kdyz sly do pracky a pak si je zase vyzvednul). Nebyt toho, ze jsem
je za asi deset let denniho noseni zdemoloval k nekoukatelnosti a ze se jim
vysvitila ta elektrostaticka prosvecovaci folie pro Indiglo, asi bych je
pouzival dodnes.

Pak jsem si koupil neco jineho (o znacce bych lhal, fakt uz nevim) se
stejnou udavanou vodeodolnosti a ty neprezily prvni sprchovani... Tak jsem
na hodinky nejak zanevrel a dalsi "koupaci" si uz neporidil - ale ted uz
bych zase docela rad. Takze WR 200? Ale to uz zase vetsinou vypada jako
neco, co tu zbylo po havarii raketoplanu, ne jako hodinky na denni noseni...

Pavel Kutina