RE: Konečně IoT tarif na SIM

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Březen 19 18:38:12 CET 2022

Mně připadá, že operátoři vždycky musí vymyslet nějakou hovadinu, která trochu rozumnou službu zneškodní. Bez toho by to asi nešlo 😊 Mně se líbí zase to, že místo SIM karty umí dodat čip, ale až od 50 kusů. A to já bych chtěl třeba na hraní několik čipů a 50 je na hraní moc.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, March 19, 2022 6:20 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Konečně IoT tarif na SIM

Je fajn, že je tu někdo, kdo to za nás přečte a předžvýká nám to. ;-) Takže díky.

Ta nemožnost probudit zařízení odesláním SMS je slušná antikoncepce.
Už jsem o tom začal uvažovat, tak jsem zase uvažovat přestal.
Nějaký portál by byl snesitelný jen tehdy, kdyby se dalo pomocí SMS komunikovat s ním.

PL