Re: Konečně IoT tarif na SIM

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 19 18:19:45 CET 2022

Je fajn, že je tu někdo, kdo to za nás přečte a předžvýká nám to. ;-)
Takže díky.

Ta nemožnost probudit zařízení odesláním SMS je slušná antikoncepce.
Už jsem o tom začal uvažovat, tak jsem zase uvažovat přestal.
Nějaký portál by byl snesitelný jen tehdy, kdyby se dalo pomocí SMS
komunikovat s ním.

PL