OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 18 23:06:36 CET 2022

mam to presne stejne, nejste vyjimka :-)
pouzivam BT bez zapnute GPS uplne bezne. pokud by aplikace chtela
nejaky podobny "spojity" nesmysl, dekuji nechci :-)
ano, tezko odemknu box zasilkovny bez BT + GPS. zapinam/vypinam pred/po
vyzvednutim .
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65