Korekce

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 21:52:37 CET 2022

Finišuji s opravou zesilovače TW140S. Ač jsem to tak původně
nezamýšlel tak jsem na konec vyměnil skoro všechno... Vypadá to, že je
zesilovač funkční (provedl jsem pouze pár poslechových testů na běžnou
hlasitost na které to chci po většinu času provozovat (v paneléku to
moc otestovat nejde...). Ještě to chce pořádně proměřit. Ale na první
poslech a vyzkoušení funkce se mi zdá, že korekce výšek se moc
neprojevuje (ostatní je v pohodě - basy, symetrie). Jak by se to dalo
proměřit? Možná je to vlastnost, možná je to reprobednamy. Mám tu
jenom ARS 9104 kde je výškáč "papírák" a ten jich asi moc nevyloudí,
že to třeba nebude tak zřetelné... nevím. Přitom na basech je ten
rozsah docela veliký. Příští týden přitáhnu něco lepšího (s
plnohodnotným výškačem), ale kdyby to šlo zatím nějak proměřit...
Projevuje se to na obou kanálech resp. na obou kanálech je ten rozsah
regulaci výšek stejný (x násobně menší v porovnání s basy). Jo kdyby
to v jednom chodilo a v druhém zlobilo, ale když je to v obou stejné
tak třeba to tak má být... a nebo už hluchnu. Všechny kondenzátory
okolo jsou vyměněné.

http://www.teslatron.pjweb.cz/obrazky-filemanager/transiwatt140/transiwatt_140.png

MG