OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 21:06:08 CET 2022

No a pokud máte datovou schránku, které se nelze snad ani zbavit tak vám
jednou za rok přijde výpis jaké instituce se na vás dotazovaly.
A že jich je . . .
Věřte mi není moc šancí než silná paranoia a s tím spojené akce nebo to
nechat být.
Pokud ji nemáte tak se to ale asi zase vůbec nedozvíte :-)
Každý strůjcem svého štěstí ale je možné se možná někde dotázat . . .
Jindra Polívka