OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 19:51:45 CET 2022

Přiznám se že už to u některých věcí vůbec neřeším.
Ale je fakt že já za pár zaklepu bačkorama a bude klid (65).
Nikdo mi kupodivu nevolá, jen jednou za čas a s těmi jsem hned hotovej.
Maily, no hromadné byly zákonem pod pokutou zakázány tak všude
potvrzujete sušenky :-)
a je to to samé. Kupoval jsem kdysi skener a dva roky mi chodily nabídky
na skener.
Teď to mám s pračkou co jsem koupil přítelkyni. To bude chodit a už se
nebude vyrábět :-D
Tyhle věci nechávám z legrace žít vlastním životem. Koupeno ale nikdo to
neví :-)
Antivir mám placený Eset už kolik let pro jistotu. Neotravuje, ani o něm
skoro nevím.
V mailu si bloknu koho chci / nechci, nespouštím kraviny.
Já vím že u děcka to může být problém. Těžko ho vyškolit a starý mobil
u kámošů nezabere. Já když jsem se chtěl vytáhnout tak jsem vzal do parku
magneťák URAN na velké "buřty" a to mne taky brzo přešlo.
Nevím co k tomu více napsat. Svého času jsem kvůli svojí práci mohl a měl
být paranoidní ale již 16 let tam nejsem ;-)
Hezký den,
Jindra Polívka