Ulozna vostina na sroubovaky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 10:51:20 CET 2022

No jo, no. Máte pravdu.
Když já už si nějak neumím představit, že doma někdo nemá laser ani
frézku. ;-)

Z papundeklu byste si to vyrobil zadarmo (v nejhorším i nůžkami). Z
plastu pak z různých zbytků.
Já třeba s oblibou používám polystyrénové informační a reklamní cedule,
které se po různých veletrzích a akcích ve velkém vyhazují.
Bývá to 2 nebo 3mm tlustý plast.
Stejně tak se se ve velkém vyhazují kusy plexi z různých vitrín a podobně.
Na různé krabičky, montážní desky a další použití je to bezva.
A ty plošné materiály ani doma moc místa nezaberou.

Třeba i v oblasti dřevomateriálu se dá ledacos najít. Tenká dřevotříska
(třeba 8mm) na větší krabičky je docela drahá.
Ale například v Hornbachu se dá koupit použitá veliká tabule za 40 Kč.
Používají to jako proklad při transportu a pak prodávají za paušální cenu.
Můžete si tam vybrat, a běžně tam jsou úplně bezvadné kusy, bez jediného
škrábance.
Takže toho moc za plné ceny nekupuju.

Kdybyste si to udělal sám, tak si tu skládačku uděláte na míru.
Asi jinou komůrku bude potřebovat jemný hodinářský šroubovák, a jinou
šroubovák pro montáž tankových věží.

A jak už zaznělo, rozhodně bych to posadil hroty dolů.
A do každého políčka komůrky na její stěnu napsal typ a velikost daného
šroubováku nebo jiného nářadí.
Takže aspoň budete mít stále všechno v definovaném pořadí, a rozměr
uvidíte stejně jako byste měl hroty proti sobě.

Omlouvám se za nevyžádané rady.

PL