Ulozna vostina na sroubovaky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 17 09:02:38 CET 2022

On Wed, 16 Mar 2022, Petr Labaj wrote:

> Já říkal, že si to máte vyfiknout polovodičovým laserem z papundeklu, nebo
> CO2 laserem z plexi, nebo frézkou z plastu nebo tenké překližky.
>
> PL

To je super rada. Akorat nic takoveho nemam. A i kdybych mel tak mi to
moc rozumne nevychazi. Tady mam pul kila opracovaneho plastu za 240Kc.
Pekneho bileho pruzneho.

Kdyz si pujdu nekam koupit plast tak si reknou tak 400-500Kc za kilo
a ted jeste prace stroje ktery z toho nakonec neco vyrobi. Nedava mi
smyl to vyrabet. Vyrobil by jste to levneji ?