OT Moderni hodinky ... elektrika je v nich taky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 00:23:40 CET 2022

Dovolím si odpovědět sem.
V době kdy začínaly mobily si kamarád dovolil zavolat nebo zvednout
mobil kolem půlnoci na refýži.
Parta našich spoluobčanů ho napadla, zkopala, zmlátila a mobil
zkonfiskovala.
Ježíš já už jsem zblblej z diskuzí na netu. No však víte.
Natekly mu koule a tak šel k doktorovi, tady to zkrátím.
Našli mu rakovinový nádor a následovala drsná léčba...
On říká že mu vlastně zachránili život.
Jindra Polívka