OT Moderni hodinky ... elektrika je v nich taky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 14 11:19:19 CET 2022

Nevím jak je to teď, ale v těsně předcovidových časech jsme s kočkou v
1-3 hodiny potkávali divný lidi v parku vedle letohrádku. Buď vypadali,
že jsou právě po aplikaci nějakého silného stimulantu, případně
vypadali, že si něco, co určitě neprošlo schválením SZU, pravidelně
injekčně aplikují už dost dlouho.

O pár let dříve jsem zas takové věci potkával, když jsem šel po schodech
co jsou u letenského tunelu a pokračoval dále až nahoru, na lavičkách
nahoře v parku.

Před asi 15 lety jsem měl dost nepříjemné setkání s nějakejma týpkama,
něco jako náckové, kterým se nelíbila moje bunda, chtěli mě bít, ale
nakonec se jim zalíbila nokia 3410. To bylo na takový tý dlouhý rovný
cestě mezi letenskou plání a "stalinem". Vtipný bylo, že jsem si ještě
chvíli před tím říkal, že když je takovej mráz, tak určitě nehrozí, že
by někde někdo číhal. No nečíhal, tyhle prostě šli kolem.

PH