seriove zapojeni pevneho a laboratorniho zdroje, funkce proudoveho omezeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 16 07:30:58 CET 2022

ten laboratorni zdroj je navic jeste v rezimu "serial", 30 + 30V +
24V(pevnych).
takze se tam muze dit asi cokoliv.
na proudove omezeni tedy nespolehat/nepouzivat.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65