PIC16F18446 FVR presnost interni reference

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 14 15:47:12 CET 2022

[preposielam]

Dobry den,

neviem v akom stadiu ste pri navrhu, alebo ci mate kupenych niekolko
stangli tych F18446, ale chcel by som Vas upozornit na typ pic18f16q41, je
len o par centov drahsi, ale ma vacsiu pamat programu 32kW, dma radic, a
novy interrupt controler. Inak su periferie uplne tie iste
vratane 12-bitoveho ADC. To je len moja poznamka pomimo.

Co sa tyka presnosti referencie FVR a 12-bitoveho ADC, tie napatia su
vlastne kvoli matematike, kde vysledok z ADC prevodnika je priamo merane
napatie a staci jednoducha korekcia chyby ref. napatia. Usetri sa kopec
matematiky pri prepocte z inverznych hodnot ADC pomocou referencie ako je
to napr. pri stm32.

A.