Hybridni menic komunikace

Neděle Březen 13 19:01:54 CET 2022

Hraju si s menicem REVO VM PLUS, treba tady Hybridní měnič napětí REVO
VM PLUS 5500-48, 5,5kW/48V : H A D E X , spol. s r.o.
<https://www.hadex.cz/g509d-hybridni-menic-napeti-revo-vm-plus-5500-48-55kw48v/>

Zatim jen s pokusnou baterkou, funguje asi dle predstav, nastaveni z
displeje OK,

komunikace RS232 i USB funguje ale jen pro cteni parametru - popisy
protokuolu jsem ruzne nasel, je to PI30 a nasel jsem i relevantni kod
pro generovani CRC, ten to ale u ctecich prikazu ignoruje, v odpovedi je
a sedi.

Pokud se pokusim cokoli zapsat, tak to vraci NAK misto ACK.

Nefunguje ani ta aplikace, na kterou je u prodejce odkaz, taky jenom cte.

Netusi nekdo, kde by mohl byt zakopany pes?