Re: OT Jsem blbej já nebo autor textu?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Březen 12 20:53:03 CET 2022

Používal se potaš který se vyráběl z popela.
Jinak k tomu ekologickému přášku.
Kolegyně chodila s nějakým chemikem, dost vysokej komunista a ještě snad
v milicích.
Po revoluci byl ze dne na den bez práce.
Tak šel do lesa a nasbíral samorosty, očistil, nalakoval a prodával u
silnice.
Za vydělané peníze nakoupil chemikálie a začali vyrábět prášek na praní.
Kolegyně v práci skládala krabice a když jim to přerůstalo přes hlavu
tak s tím u nás sekla.
Zanedlouho byli milionáři.
Jindra Polívka