Re: OT Jsem blbej já nebo autor textu?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 11 09:01:20 CET 2022

Někdy v minulosti, když byly zrovna nepřítelem ekologů fosfáty, tak jsem
četl nějaké články o bezfosfátových pracích prostředcích a tak. A mimo
jiné jsem někde zahlédl poznámku, že právě v myčkách ty fosfáty stále
jsou a nikomu se to nesmí říkat, protože je zatím neumíme nahradit.

Tak nevím co je na tom pravdy, ale v uvedeném receptu o nich nic nepíšou.

Zase tam vznikají hezké soly, které asi budou mít celkem dobrý leštící
účinek. Takže sice dostaneš špinavej talíř, ale bude se lesknout. Po
pátém "mytí" už půjde vrstva špíny normálně loupat. Takže si cíťové před
použitím oloupou talíře a bude to.