RDM-12 ( bylo:Re: Preco 99.985kHz?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 12 14:15:29 CET 2022

Určitě to byla RDM-12? To je pojítko pro přenos telefonních kanálů někde na
UHF..
To co popisujete bylo v RM-31, tam se směšovaly různě krystalové oscilátory
( krystaly v karuselech ) a výsledek byly šílené kombinace...
Cituji: "U RM 31 pak 800 různých frekvencí (kanálů). Cenou za tento
výsledek je poměrně komplikovaná mechanika s karusely, ladicími
kondenzátory s natáčecími statory a se složitými převody, ale ty se
podařilo u všech radiostanic umístit na poměrně malý prostor, takže se
nevyznačují nijak nadměrnými rozměry."

pá 11. 3. 2022 v 22:28 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>