Re: Dovoz benzínu z PL

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 11 08:53:47 CET 2022

V tomhle případě bych se zastavil na benzínce a zeptal se, jaké mají
nástroje pro odsávání, když někdo do dieselu natankuje benzín.
Co si tak pamatuji, tak se pokaždé někde pod stolem najde čerpadlo,
kterým se celkem rychle povede odsát alespoň polovinu a pak se do toho
doleje nafta a už "se to vyjede".