Re: Dovoz benzínu z PL

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Březen 11 08:39:03 CET 2022

pokud cerpadlo není, zdemontujte ten snimac hladiny paliva a jste v nádrzi. vetsinou je tam velka plastova matice cca 120mm .
ono vycerpat 60l hadickou svetlost 6mm opravdu dlouho trva. pokud bude pristup do nadrze tak vemte hadicku na benzin treba svetlost 10 , vedle auta kanystry a samospadem.
b.

⁣Odesláno z TypeApp ​